perjantai 8. huhtikuuta 2016

Äiti Maan puolesta

Not On This Mother Earth

Olen NOTME, en NIMBY

Äiti Maan päältä ei löydy sellaista paikkaa,
joka olisi sopiva teollisuusluokan tuulivoimaloille


"Olen ihminen, joka uskoo tulevaisuuden teknologiaan. Uskon sellaisiin energiamuotoihin, joilla on minimaalisen pienet haittavaikutukset ympäristöön: luontoon, eläimiin ja ihmisiin.

"Uskon tulevaisuuteen, joka perustuu totuuteen – siellä ei ole sijaa valheille tai korruptiolle.

"MINUA, tai ketään muuta tällä planeetalla, ei tule altistaa tuulivoimaloiden pyörivien lapojen aiheuttamille haitoille. Olen ihminen, joka uskoo, että YK:n Ihmisoikeuksien julistus merkitsee muutakin kuin sanoja valkoisella paperilla.

"Olen yksi NOTME ihmisistä.

Jos olet samaa mieltä,
kutsumme Sinutkin allekirjoittamaan Äiti Maan puolesta!

"Oikea paikka teollisuusluokan tuulivoimaloille on historiankirjojen sivut, joilla ne ovat esimerkkinä ihmisen aikaansaamasta huonosta teknologiasta.


Viite

NOTME, not NIMBY (2016). Not On This Mother Earth - is there a suitable place for industrial wind turbines. Saatavilla: http://fi.notme.info/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vain asiapitoiset kommentit julkaistaan.